Lahjakortti musatunnille

Ilahduta ystävää kivalla ja inspiroivalla musatunnilla! Musatuntilahjakortti oikeuttaa 50 minuutin mittaiseen yksityistuntiin Stadin Musakoulussa lahjansaajan itsensä valitsemassa aiheessa. Löydät opintoaiheet täältä.

Lahjakortti toimitetaan sähköisesti PDF-tiedostona. Se on ladattavissa ostokuitistasi löytyvästä linkistä heti, kun olet suorittanut maksun. PDF-tiedoston on muotoiltu niin, että se on tulostettavissa helposti A4-paperikoossa.

Tietoa tuntiaikataulusta ja ajanvarauksesta

Lahjakortilla lunastetut tunnit sitoudutaan järjestämään ensisijaisesti lauantaisin, sillä vakituisten oppilaiden aikavaraukset täyttävät suuren osa muista päivistä.

Mikäli muuna päivänä kalenterista löytyy kuitenkin sopiva vapaa aika (esim. ilta-aikoja on silloin tällöin vapaana), voidaan tunti järjestää myös tällöin. Aika varataan sähköpostitse tai puhelimitse lahjakortissa olevien ohjeiden mukaan.

Käyttö- ja peruutusehdot:

• Lahjakortti toimitetaan vain sähköisesti (PDF-tiedosto, jonka voit tulostaa itse).

• Maksettuja lahjakortteja ei voi palauttaa tai muuttaa takaisin rahaksi miltään osin.

• Lahjakortti on voimassa lähtökohtaisesti 3-6kk ostohetkestä. Kulloinkin voimassa olevan tarkemman voimassaoloajan löydät ostossivulta (ks. linkki ylempänä sivulla).